زخـــــــــم های بی نظیر من...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

مـــــــــن زخمــــــــهای بـــــے نظیری به تـــــن دارم


اما تـــــــــــو مهــــربان تــــرینشان بودی


عمیــــــــق تــــرینشان


عــــزیــــــــــز تـــرینشان


بعــد از تـــــــ ـــو آدم ها


تنها خــــــــراش های کوچکـــــے بودند بــر پوستـــــم


که هیچ کـــــــدامشان به پای تـــــ ــــــو نـــــــــرسیــدند


به قلبــــــــــم نـــــــرسیدند...

 



نظرات شما عزیزان:

کلبه دل
ساعت19:34---22 ارديبهشت 1393
سلام دوست من

مرسی که به ما سر زدی مطلبت قشنگه و همینطور وبلاگت بازم به ما سربزن
پاسخ:مرسی عزیزم


نیما
ساعت22:34---23 فروردين 1393
سلام النا عشقم خوبی؟نتم قطع شده خبری ازت ندارم دلم حسابی برات تنگ شده خیلی دوستت دارم نیما غریبه
پاسخ:وااااا نیما میمونم دلم برات یذره شده


mona
ساعت19:19---21 فروردين 1393
گاهی باید به دور خود دیواری از تنهایی کشید!!!

نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی!بلکه دریابی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند...
پاسخ:مرسی عزیزدلم از نظرت


mohamad
ساعت23:02---20 فروردين 1393
رو قلبم کنده کاری های زیادی شده...زیباترین و بزرگترینش اسمته ک همیشه ارامش دهنده قلبمه...همیشه امید دهنده ب تپیدن قلبمه..تا ابد تو قلبم میمونی و فراموش نمیکنم عشق بی همتای خودمو ک قلبم فقط واسه اون میتپه و نفسام هم ب هوای عطر نفساشه ک بالا میان...عاشقتم عشق همیشگیه من...حتی تو لحظات جدایی..دوست دارم...بای
پاسخ:آخه تو که دنیا بودی...ولی...


نفرت عشق
ساعت15:31---20 فروردين 1393
به سلامتی کسی که یه روز براش همه کس بودیم … امروز فقط غریبه ایم…
پاسخ:هه غریبه!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:,ساعت 21:24 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت